2019. július 3., szerda

Helyzetjelentés

Újra itt vagyok!
Megint elérkezett a nyár, ez pedig nem jelent mást, mint hogy elővettem, ezt a régi poros blogot, és megint elkezdek egy kis tartalmat gyártani, hiszen újra van időm folytatni az oldalt. Rájöttem, hogy át kell avanzsálnia egy nyári bloggá, máskülönben (hiába is szépíteném, az igazság: ) egyszerűen nincsen rászánható időm és kedvem működtetni.
Ez a poszt pedig, ahogy a címe is mutatja, pillanatnyi beszámoló az állapotomról, hiszen *integetés és mosolygás* megint itt vagyok és igyekszem gyártani a posztokat azokból a témákból, ami engem érdekel és foglalkoztat manapság a művelődési formákkal (sorozatok, könyvek, cikkek) kapcsolatban.

Meglátjuk mihez van kedvem és lehetőségem, de a héten reménykedem abban, hogy több cikket, illetve hátha egy novellát is sikerül kihoznom. 😊

További közérdekű információ: sajnos, év közben nem nagyon üzemeltettem az oldalt, de jó néhány kommentet és chat üzenetet kaptam azzal kapcsolatban, hogy a pdf könyvek linkjei nem elérhetők, illetve nem tudjátok letölteni őket.😢Ahogy azt utána észrevettem, sajnos a legtöbb linket eltávolították, amihez nekem nincsen közöm, hiszen nem én vagyok a tulajdonosuk, én csak szerepeltetem őket itt, a blogon, hogy elérhetővé tegyem a számotokra.🙌 Viszont megpróbálok utána nézni, és ha találok új linkeket, feltüntetem őket, hogy elolvashassátok. Ez nem biztos, hogy sikerülni fog, és ebben az esetben elnézéseteket kérem.

Addig is, kellemes nyarat és madárcsicsergős délutánt kíván,
Tiszián

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése